WELCOME TO MY BLOG

Monday, November 28, 2011

QWERTYUIOP :)


nadia lopes


arini aku rase sgt lah bosan..aku pon da xtau nk buat ape mase tu..maen game x menang2.hmm BALE-BALE..sampai lah ade sorang awek ni tegur aku..name die nadia lopes,umur die lebih kurang 14 tahun and die live in portugal..aku rase korang pon kenal ngn awek ni,btol x??mule2 awek ni tegur aku guna bhase portugal please to meet you muito gosto em te conhecer..die igt aku fham ar bhase portugal tu..aku pon ckap ngn die english please..and then die ckap"my inglish bad"..dlam hati tergelak jgak bile die ckap "my inglish bad".spell english pon salah.haha.(gelak kn org je aku ni)..skrg bru aku thu ramai juga yg x fasih bhase inggeris termasuk lah aku..tp aku terus kn chat wlaupun aku x brape nk fham ape yg die tulis..tp yg penting aku dapat sikit bhasa portugal
1. OBRIGADO-terima kasih..
2.BOAS-VINDAS-sama-sama
3.BEIJO-kiss
hahaaha..3 ayat tu je yg aku dapat..korang cemburu x?mesti x cemburu an?hahaha..
kekeringan idea suda..bla dlu!huh

*p/s:blablablabla..kale2 la plak..

No comments:

Post a Comment