WELCOME TO MY BLOG

Saturday, December 17, 2011

R E N O V A T E

Assalammualaikum..:)

heloo n hai....ppeeewweettt!!! cantek tak?? actualy aku bukan owner blog nie...owner blog nie pakcik aku..tetibe hari nie dye ngengade mintak tolong aku renovate kan blog sayang mayang dye nie..omg! aku nie bukan lah PRO sangat kan....tapii siket-siket tu boleh lah...pandai lah jugak kan..

dear pakcik----->

firstly..nak mintak maaf sebap blog sayang mayang pakcik nie tak berape nak cantek dipandang..kite tak retisss! haha..tapi rasenye ini better dari yang dulu kan?? haha.kalau pakcik tak suke..buat-buat jek suke ok....kalau tak puas hati..buat lah sendirikk! or suroh jek orang laen yang pro edit kan cecantek..haha...




eh jp jp ----->
haha...pakcik aku nie bajet macho siket....tp dalam banyak-banyak gambo pakcik bunnccchhiittt 
nie kan..haha pic nie la yang aku suke siket..haha... siket jek la...
~nak sangat suroh aku update kan...nah amek kaww!!
till then~kbai~

No comments:

Post a Comment