WELCOME TO MY BLOG

Monday, November 21, 2011

i'm single right now!

assalamualaikum followers:):) rindu kt blog plak.., hahaa hampir 5 bulan juga aku x update blog,mungkin xde idea yg bernas kot kahkah..aku nk cite ni,,,(korang bace jgn gelak ok..aku x pndai sgt nk berblog ni hehehehe) sebenarnye yg aku ni single100% tp ramai yg cakap aku ni dah ramai GF,,tp hakikatnye aku sudah hampir setahun single..mesti korang x caye kn?aku pon cm x caye je...mungkin xde orang nk kt aku or aku ni terlalu sombong sgt sampai awek2 tu x nk kt aku sebab tu aku single je hahahaha tok pengetahuan korang aku ni terlalu memilih orangnye kekeke...dah ade gf yg ok nk yg lg ok plak,,sebab tu aku masih single sekarang...kahkahkah(pdan muke kau sharul)trok aku ni ek??awek pon nk memilih ahhahaha,,,,now aku nk cari awek yg pkai tudung plak(klau bole la)hehehehee...
*haihhh pnat n xde idea lg hehehe..bye2...*

No comments:

Post a Comment